Onsdag - Då var denna dag avklarad!

Ja, nu är man hemkommen och har ont i halsen och tät i en näshåla. Det känns inte som att jag kommer att bli dyngförkyld, det känns bara som att jag kommer att få en liten förkylning. Det känns skönt.

Denna dag har varit betydligt bättre än dom andra på praktiken. Kanske man börjar att komma in i det mera nu plus att personalen pratade mer idag om dom som bo där. Alltså en massa allmänna saker som jag behöver veta. Hon jag gick med ikväll var förövrigt väldigt trevlig!

Jag ska hämta Jonas halv ett i västanå, dom skulle äta på max efter jobbet så han skulle bli senare. Gäsp säger jag, jag kommer att somna innan dess. Har ni föresten tänkt på vad ljust det är ute nu på morgonen? Man blir alltid lika förvånad.


Nu tänkte jag slå en signal till den här damen. Och bilden är ifrån i fredags hehe

Kommentarer
Postat av: Linn

Sabina vet du vad jag hittade på youtube!

http://www.youtube.com/watch?v=BaKaNQXJff0&e



Hahaha, kunde verkligen inte sluta tänka på när ja gjorde ett tappert försök i att "rädda din försvunna telefon" den där Lördagen,då jag föll!

Rätt så likt va? :-D

2009-03-05 @ 02:33:52
Postat av: Mona

Hahaha, känner igen din grimas!! :-)

2009-03-05 @ 14:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0