Onsdag - Tårta. Mums!

Jag vill börja med att gratta Jan-erik ( syrrans man) som fyller 42 år idag. Vi har varit där idag och grattat honom och käkat tårta med gott fika.

Har precis kommit hem nu och kom på att jag börjar tolv imorrn :D Riktigt skönt att sova ut. Det har varit tunga mornar att kliva upp tidigt. Man vill helst stänga av klockan och somna om. Stackars Jonas min som måste kliva upp klockan 4 varje morgon. Jag lider med honom när jag hör hans väckarklocka ringa och jag får ligga kvar.

London börjar närma sig nu också :) Jag ser framemot den riktigt mycket. Jag känner att jag behöver åka iväg någonstans ett tag och göra roliga saker. Det var längesen man gjorde det. Inte för att det är tråkigt hemma, men man blir less att bara vara hemma hela tiden också. Hoppas Metallica inte ställer in konserten i london nu bara. Det skulle vara onödigt när man rest dit liksom. Hehe.

Förresten ska jag försöka lägga in mer bilder här också, det är faktiskt roligare med bilder än med text hela tiden.

Nu ska jag titta på Frölunda-Luleå. Konstigt att dom sänder den matchen igen, aja hejdå:)



Kommentarer
Postat av: Mona

Janne hälsar till er, han sa aldrig hej då kom han på. Och jag vill rätta dig igen med åldern. Du får plussa på ett. Fast han ser ut som 25, max!!

2009-03-11 @ 20:10:23
Postat av: angie

mer bilder åt folket :D

2009-03-16 @ 10:59:09
URL: http://myroomieisamonkey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0