Söndag - Min jobbarhelg!

Hela helgen har bestått av jobb. Jag har jobbat från 11-18 lördag och söndag, så det känns inte riktigt som man haft ett liv hehe. Förövrigt så har vi nästan inget att äta hemma heller. Varken jag eller Jonas har hunnit handla så jag får göra det imorrn. En stor handling blir det. Hade tänkt laga torsk med potatis imorrn, det är göttigt. Ikväll blir det makaroner med rester av kycklinggrytan till kvällsfika. Jonas har åkt till sin kompis Nille och ska spela poker hela kvällen så jag får en ensam kväll ikväll. Ibland kan det vara bra och skönt också, att få sitta för sig själv, men störst av allt är det tråkigt! Jag kommer sakna Jonas i slutändan :)

Ifredags bokade jag tre tider. På tisdag ska jag på såkallad årskontroll. Jag känner att jag fått lite sämre syn på höger öga och det är störande. Vill fixa till det innan jag åker till london. Sedan har jag fixat med min och Jonas spruta, för hepatit A och B, till Egypten resan som sker i juni om ni glömt det:) Sedan har jag bokat en klipp och sling tid nästa tisdag.
- En fråga till er alla, och ett ärligt svar vill jag ha, tror ni att jag skulle passa i lugg?

Så det var en massa tider som var fixade. Jag vill ju vara fin i håret när man åker till Londonononono. Jag ser ju ut som hej kom och hjälp mig nu, men det får tålas en vecka till.

Imorgon är jag ledig och då ska jag och Jonas hälsa på hans mormor och morfar. Hans morfar fyller år idag, så grattis till dig :)

Nu ska jag rulla vidare, höres!

Kommentarer
Postat av: angie

oh fan vad sweet att det börjar dra ihop sig till london. vilket datum åker du igen? jag är faktiskt lite avundsjuk! :D och till din luggfråga: JA JA JA du skulle passa i lugg! det blir snyggt och en kul förändring, och om du mot all förmodan inte skulle gilla den, så tar det inte lång tid innan du kan ha den som snelugg, men jag är säker på att det blir snyggt! :) jag sitter här och typ längtar till din klippdag. hursomhelst så måste du lägga upp bild när makeovern är klar.

2009-03-16 @ 10:56:50
URL: http://myroomieisamonkey.blogspot.com
Postat av: Mona

Du passa i allt. Klipp till du. Du har sagt det i ett år nu. Kram!

2009-03-16 @ 21:43:54
Postat av: Anna

JA KLIPP LUGG FOR FASEN NU!

2009-03-21 @ 14:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0