Tisdag - Inte mig grej!

Har nyss kommit hem ifrån handlingen. Har handlat en massa. Kristian (syrrans barn som är 9 år) följde med mig eftersom att jag skulle skjutsa hem han ifrån mamma. Han sa bara : Åh herregud vad mycket du handla. Handla du sådär mycket varje gång du handla?
Haha nää det gör jag inte, vart bara mycket nu för att det var tomt här hemma och då slipper jag fara på ett tag sen :D Han är rolig med sina frågor :)

Lördagen var riktigt roligt! Först blev det tårtätning på dagen sedan åkte jag Jonas Maria och Anita på hockeyn. Sen efter det åkte jag och Jonas till Anna och tomas där resten av de andra väntade. Sedan blev det alkohol och spel. "Kampen mellan kvinnan och mannen", riktigt kul spel, men det blev lite drygt efter ett tag så vi la av. Sedan åkte vi på statt. Där sjöng jag och Linda karaoke, åååh ni skulle hört haha. Riktigt lyckat och rolig kväll och födelsedag!

Jag har nu gjort två dagar av min praktik. Och jag kan säga redan nu att detta är inte min grej. Jag praktiserar på en gruppbostad för utvecklingsstörda i Bonäset. Men det är ju det som är bra med praktik att man får prova på olika saker och ser vad som passar en. Hittills ligger sjukhem och hemtjänst högst. Jag trivs inte sådär jättebra än, men det kan ju ändra sig. Det är ju ändå fyra och en halv vecka kvar så...:P

Sen vill jag bara hälsa till Anna och Linda som åker till thailand en månad imorrn :D Hoppas att ni får det skitbra i värmen och att ni får koppla av riktigt rejält därborta. Ni kan tänka på oss i kylan här hemma! haha Jag ska följa eran resedagbok! Ha det så bra där nu så hörs vi mera :)

Era lyckostar :D

Kommentarer
Postat av: Carina

Läste på Monas blogg och såg din sida. Jättefin! Ville bara gratta i efterskott på födelsedagen. Må så gott. Kram Carina

2009-03-03 @ 19:11:47
Postat av: Mona

Hallå! 9 år?? Har du glömt han e 7 år??? kram

2009-03-03 @ 23:41:48
Postat av: angie

haha karokie är så kul. vi har nån karokiebar här med, men jag vet inte om jag törs gå upp och sjunga :D haha. vad coolt att du får testa på nya saker på praktiken, en erfarenhet rikare you know! :)

2009-03-05 @ 12:40:21
URL: http://myroomieisamonkey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0