Tisdag - Men hej allihopa!

Hej!

Jag ska börja med att säga att jag har haft en fantastisk resa. Den har varit riktigt rolig!! Med brorsan med så får man aldrig tråkigt :D

Fredagen startade med att vi bilade ner till Skavsta flyplats, 10 min söder om stockholm *puh*. Resan gick bra och det blev många skratt. Vi for sju på morgonen och anlände halv tre på eftermiddan på flygplatsen. I skavsta var det snöstorm och mitt hjärta börja banka: ska vi flyga i detta väder?

Planet skulle gå 18.05 och från det vi kommer till flygplatsen började dom surra i högtalarna att flyg efter flyg började ställas in och bli försenat,och snart var det våran tur. Vårat flyg skulle bli FEM TIMMAR FÖRSENT!! WHAT!!?!?!? Det var bara att köpa vin och cideroch hitta en bra plats att slå sig ner på.

Klockan 00.05 lyfte planet, sex timmar senare än det rätta flyget. Halv tre på morgonen var vi framme på King cross hotel.
Sen lördagen så gick vi på stan och åt och grejja. På kvällen så skulle det bli dags för Metallica. Den absoluta mäktigaste konserten någonsin. Jag och Jonas hade fått riktigt bra platser, vi satt nära och såg dom riktigt bra!

Jag köpte inte så mycket kläder på resan ett par byxor, en klänning och en kofta typ. Det fanns så mycket affärer att man var alldeles slut på sen :)

Här kommer lite bilder:


The o2 arena där Metallica spela


Här var man livat och gla innan dom spela.


Vi satt bra till inte sant?



Sångaren i Metallica, James Hetfield.



Här är han igen.


I väntan på flyget som aldrig kom.


Magnus melin och Eton


Äntligen anländer vi halv tre på natten






Jag älskade de här telefonkioskerna:)







Vill ni se mer bilder får ni gå in på facebook och kolla. Jag orkar inte lägga upp fler :) Men det var en rolig resa som jag aldrig kommer att glömma. Och Metallica var bäst på hela resan, YYYEAAAHHH!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vilken mysig resa ni har haft =) jag har ett konto på youtube där jag lägger upp mina videoklipp och sen kopierar jag bara länken till ett nytt inlägg i bloggen :)

2009-03-31 @ 20:37:21
Postat av: Ida

tack vännen :) GRYMA BILDER DU ! :) vill också ha varit i london

2009-03-31 @ 21:03:00
URL: http://.blogg.se/
Postat av: Carina

Välkommen hem igen. Ni verkar ha haft en toppen resa =)

2009-03-31 @ 21:10:30
Postat av: Linn

Eton?! Det känns som ett bekant namn.

Va det inte han Sofi va så förbannat kär i förut? :D

Bra att ni hade kul på resan :)

2009-04-01 @ 01:16:01
Postat av: Marie

Ni verkar ha haft en rolig resa! Kul för er!!!

2009-04-01 @ 08:47:29
URL: http://mariesblogg-marie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0