Fredag - Förkyld...:(

Hejsan!


Inatt måste ha varit den jobbigaste natten på länge. Jag och Jonas gick och la oss halv ett och jag somna kanske inte förrän fyra. Jag hörde fåglarna börja kvittra deras morgonvisa. Jag har haft så ont i halsen och näsan har snorat... Idag blir det bara en lugn dag. Känner mig en aning piggare men usch vad jobbigt det var att handla. Jonas följde med och fick vara ett stöd haha. Tur att förkylningen kom nu och inte innan stockholmsresan, om man ska se nått positivt med att vara förkyld.

En kvinna kom och tittade på våran lägenhet idag Hon sa att hon var väldigt intresserad och tyckte att lägenheten var väldigt fin!! Hon skulle ringa till veckan och komma en gång till med hennes son som också skulle få vara med och kolla på den. Så det ser ljust ut  

Jonas ska iväg till Nille och fixa lite sen ska han komma hem och vi ska ha en myskväll. Jag har köpt jordgubbar som vi ska mumsa på. Jag har längtat efter jordgubbar i flera veckor och nu äntligen ska jag få äta dom hehe (åh vad nära jag var att nysa nu)

Nu ska jag snora iväg hehe vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Carina

Det är säkert en massa nyttigheter i jordgubbar. Bra mot din förkylning. Krya på dig!

2009-05-15 @ 18:22:52
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Ida

Vill också ha jordgubbar!

2009-05-16 @ 15:51:51
URL: http://idaaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0