Fredag - Örnexpo

God morgon alla!

Idag hade jag och Jonas tänkt åka på örnexpo och kika, ska bli roligt. Sen ska Maria komma och käka tacos Jobbet igår gick bra, det var lugnt och skönt och roligt att träffa alla. Jag fick kika på mitt sommar schema igår och det ska även komma med posten idag. Synd att veckan då brorsan har stuga i salusand så är jag bara ledig en dag... Plus att det är den veckan vi flyttar.

Igår var jag och hälsade på Angelica. Det var himla roligt, hon bjöd på fika och vi satt och prata och skratta. Det blev också att sitta vid datorn och titta på kort och grejer. Hon åker till Turkiet idag med familjen. Hoppas dom får det trevligt En annan längtar än mer till Egypten nu. hehe.

Jag har inge mer roligt att skriva idag, tänkte gå och snyta mig nu för den här förbannade förkylningen vägra försvinna, sen ska jag äta frukost och sen åker jag och Jonas. Jiiihoooo

Have a good day!

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag är också ledig bara en dag när han har stugan, men slutar tidigt på onsdag. Man kan väl åka dit då. Du kanske är pollenallergiker??

2009-05-22 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0