Hellluuuu!

Det blev inte jag och Jonas som for till örnexpo, utan det blev jag och Angelica  Jonas hade lovat Nille att hjälpa han med bilen så då for jag och Angelica istället. Det var helt okej ställe, men det är nog mer för barn. Jag blev så irriterad att det inte fanns någonstans att köpa lotter, jag som ALLTID bruka göra det plus att jag alltid bruka vinna

Vi for hem vid fyra, då hjälptes jag och Jonas åt att städa lite, jag dammsugade och han dammtorka Värsta teamet hehe. Vi blev klar fort sedan kom Maria och vi käka tacos. Hon är fortfarande här, dom sitter och spelar xbox NHL

Vi har funderat på vad vi ska hitta på ikväll men vi kommer inte på nått. VI ringde till Jonas andra syrra och hon jobba sen har vi funderat på tennis men njaaaa. Det verkar inte bli så. Jag kan ju inte vara uppe så länge ikväll heller eftersom att jag ska upp imorrn Men man ska vara glad att man får jobba också!

Det har varit hel konstigt väder här i Husum. När jag och Angelica for hem ifrån stan, på slutet av kasarakan blev det världens dimma och skit mulet, även i Husum var det så. I stan var det strålande sol och blå himmel, även i västanå hade det varit likadant och det är ju bara en mil härifrån. Hel sjukt! Men nu är det strålande sol igen!

Nu hade jag tänkt titta på Talang. Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Mona

Det var verkligen dimmigt över Husum när jag kom hem oxå. Havets fel. Jasså, Markus var idag ändå som jag sa på jobbet. Där sa dom att han skulle vara imorgon, men då hade jag rätt!! Höhöhö, härligt när man har rätt,höhöhö!!

2009-05-22 @ 22:09:37
Postat av: Anna

Postat av: Anna

Vart nåt dynga ovan. Ja, jag med, tyvärr så tror jag inte att det går att köpa:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0