Lite rooooligt

Hittade den på en annan blogg hehe

1. Hur gammal är du om fem år? Jag är då hela 26 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mammsi
3. Hur lång är du? 165
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Hmm, det var längesen jag såg en film, men det var nog på kanal 7 Walk on the moon hette den.
5. Vem ringde du senast? Jonas
6. Vem ringde dig senast? Det var mamma
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på, ibland orkar man inte prata då är det skönt med sms.
10. Vilken ögonfärg har du? Blåa
11. När vaknade du i dag? Jag vaknade halv elva och klev upp kvart över, SKÖNT!
12. Vilken är din favoritjulsång? Jag såg mamma kyssa tomten, jag har så härliga minnen från den låten.
13. Vilken är din favoritplats? Jonas mormor och morfars sommarstuga, det är så lugnt och skönt där.
14. Vilken plats föredrar du minst? Begravningsplatser
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Här i Örnsköldsvik någonstans, i ett fint hus på landet med Jonas.
16. Vad skrämde dig om natten som barn? Jag vet inte riktigt... Jag minns faktiskt inte.
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När vi var i stockholm, min brorsas kompis är lite speciell
18. Hur stor är din säng? Det är en dubbelsäng.
19. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar dator.
20. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag sover utan kläder.
21. Hur många kuddar har du i sängen? Två
25. Är du social? Ja jag är social.
26. Vilken är din favoritglass? Twister, och den är extra god på sommaren.
28. Tycker du om kinamat? Jag vet inte.
30. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller vatten.
32. Kan du spela poker? Nej
34. Är du en beroende människa? Nej det tycker jag faktiskt inte.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
36. Vill du ha barn? Ja absolut att jag vill!
38. Har du någonsin åkt ambulans? Nej det har jag inte.
39. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet tycker jag bäst om.
40. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och en massa nöjen.
41. Äger du dyrbara smycken? Nej, jag använder inte mycket smycken.
44. Vem är den roligaste människan du känner? Jag måste säga brorsan, han kan få en att dö av skratt ibland
45. Sover du med gosedjur? Nej.
46. Vad har du för ringsignal? All the single ladies
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej.
48. Hund eller katt? Katter!
49. Flirtar du mycket? hur gör man då? Nej, jag är ingen flörtare.
50. Kan du byta olja på bilen? Nej, tyvärr.
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, och förhoppningsvis inte i framtiden heller
52. Vilken var den senaste boken du läste? Jenna Jameson: Mitt liv som porrstjärna.
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, har prenumerat på Se&Hör men aldrig mer. Dålig tidning!
55. Dansar du i bilen? Alltid.
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix Fm, Rix morronZoo är kung
57.Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hur jag haft det på mina två fälstudiedagar.
58. När var du i kyrkan senast? Oj, ööööhhh har inte varit där på riktigt riktigt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0