Lördag - Fest!!

Gud vilket fint väder det är!!! Helt underbart.

Angelica ska komma nu och vi ska sitta och dricka vin och surra och sen ut. Jag har tjuvstartat med en cider hehe.

Idag har jag och Jonas hunnit med mycket, varit istan, solat i skillingen, hälsat på hans mormor och morfar,ätit från rio hemma hos Jonas mamma. Hehe och nu sittter man här  och är iordning gjord, var ett tag sen man var ute på krogen. Jonas skulle följa med Malin så vi ses ute

På måndag är det en månad kvar tills vi flyttar yey!!! Och om en vecka vid den här tiden sitter vi på arlanda!!! Oh shit, vad tiden går och jag njuuuuter till fullo av allt, för det ska man!!




Jag och Angelica, en gammal bild


Kommentarer
Postat av: Maria

hehe ja det lär ju bli så! ;) Bara bygga nya hus så alla rymms ;)

2009-06-01 @ 23:38:16
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0