Lugners..

Nu har jag lugnat ner mig lite.. Orkar inte berätta vad det var om, men jag lägger det bakom mig nu.

Jag har tagit en lång promenad, det var riktigt skönt! Jag gick förbi tennisplanen där Jonas och Malin spelade sedan vandrade jag vidare hemåt. Nu är jag alldeles slut på hehe, Anna ringde och fråga om jag skulle med ut men jag alldeles för less. Annars hade jag följt med, jag och Jonas ska eventuellt in till stan. Vi ska iallafall hämta Maria och Sara, men jag vet inte om vi ska in nå tidigare. Vi ser.

Jag vill inte prata om denna dag, den har bara varit jobbig och det finns inget roligt som jag gjort heller  Imorrn ska jag jobba 13-21.30. Det blir bra med pengar. Välbehövligt. Ska även jobba helgen, lördag och söndag, på gruppis. Där har jag inte jobbat på över ett halvår, men det går bra. Är tydligen bara en ny som flyttat in sen jag jobbade sist så då är det ingen fara.

Brorsan spelar med sitt band Varannan vatten på fredag på Harrys, så far dit och kolla om ni har möjlighet! Jag vet inte hur jag ska göra, med tanke på att jag börjar halv åtta på lördag så känns det inte så lockande. Men vi få se


Nu ska jag vara med min underbara Jonas!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: linn

Kanske man ska åka dit och be dom spela "HAVE YOU EVER SEEN THE RAIN!". :-D

Nä jag bara skämtar, ska vara nykter i helgen. Och få med sig nån nykter dit, lär vara jätte omöjligt.

2009-05-21 @ 18:25:54
Postat av: Therese

Skönt att det känns bättre nu .. Jädra lärare man ska ha som förstör dagen för en ibland!



Men nu är vi ju alla låååång lediga, så vi hinner ta igen oss;-)



Måste se till att få till ett party innan sommarlovet börjar tycker ja!

//Thessan

2009-05-21 @ 19:21:59
URL: http://tessanstankar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0