Onsdag - Är hos syrran.

Jag är hos syster nu, hon och Janne jobbar så då ska jag hålla Henrik och Kristian sällskap. Henrik är ute och kör cross och Kristian leker med grannen. Mamma ska också komma förbi snart, hon har någon serie som hon följer på sjuan som hon bara inte kan missa så då skulle hon komma senare :-)

Idag har jag iallafall varit ledig, (jag stavade fel först och då stod det eldig höhöhöh). Jag klev upp vid elva,Jonas har eftermiddags så han åkte iväg vid tolv. Sedan gick jag på jobbet och skulle prata med chefen men hon var inte där så jag ska åka dit imorrn istället. Sen fixade jag lite annat.

Sen gick jag till mamma var där ett tag, har skrivit klart mitt arbete om de här fältstudiedagarna och jag är riktigt nöjd! Gissa om jag är sugen på att bli sjukgymnast, nanting! Man får ta en sak i taget, kanske man ska läsa klart denna utbildning innan man börjar fundera på en ny hehe. Nu sitter jag här, jag vill inte säga att jag är barnvakt för dom är ju så stora, så jag säger att jag är sällskap, även fast dom inte är hemma :P

På lördag är det en vecka till vi åker till egypten! Helt otroligt, jag längtar som bara den. Nästa vecka kommer säkert att gå skit segt bara för att man ska iväg :-)
Sen på midsommar fyller Jonas brorsa 30 år så då ska han ha någon stor fest, och det ser jag verkligen fram emot också.

Jag fick ett sms av brorsan att det skulle bli 27 grader på lördag! Tummen upp för det, då kanske man kan fara på salun och ligga och steka ett tag.

Nä nu ska jag gå en sväng, ha det bra hörrni!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ingen konst att va barnvakt där. Förlåt sällskap menar jag :)Hälsa din mamma att hon glömde meddela middags tiden igår. Jag väntade och väntade. He he

2009-05-27 @ 17:56:23
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Ida

Ja det var synd ! Hade ju hoppats på att du var i stan. Meeeen snart blir det ändring på det ;P

2009-05-27 @ 20:41:48
URL: http://idaaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0