Packat och klart!

                 PLUS                

Dessa två dumhövven ska äntligen åka imorrn  Det är bara syrran som fattas....Hon ska med nästa gång!!

Jag har äntligen packat min väska och nu är det bara små grejer som jag inte kan packa i nu som jag ska ha imorgon på morgonen. Jag for till syrran tidigare ikväll och kollade i pappas lådor. Eller syrran hade fixat redan så då fick jag två ica kassar plus en liten påse med mig hem som jag ska kolla igenom..Puh..När ska man hinna det då.

Jag har inte berättat tidigare att jag fundera på att tatuera in en ros som pappa hade på sin vänstra arm. Den ska vara mindre och sitta nere vid ankeln... på vänstra benet. Syrran hade en bra bild på pappa, när han var ung och riktigt snygg för den delen, där tatueringen syntes bra. OM jag gör den (det är inte säkert) då ska den stå för min familj! och tillägnad till pappa.... Jag ska fundera ett tag till om jag ska det. Inget sagt ännu, men fundera kan man alltid göra. Ska jag göra en tatuering så ska den betyda något och det skulle den här rosen verkligen göra!

Om tio minuter är det Ballar av stål och det kan ni bara inte missa för då gör ni mig besviken

Jag kommer inte skriva förrän på torsdag. Då kommer ni få bilder och en sammanfattning av resan.

Ha det bra alla ni

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker inte du ska fundera så mycket, gör den. Det är en sak som du garanterat inte kommer ångra.

Postat av: Ida

Tycker garanterat att du ska göra den! Inget att snacka om, En annan sak om man ska göra något som inte betyder något. Tycker du ska göra den! Är så fint att tillägnad till din pappa. Han tittar nog ner och ler! :)

2009-05-12 @ 00:04:25
URL: http://idaaemilia.blogg.se/
Postat av: Mona

Ja, det skulle vara kul att åka på nån fler konserter framöver!! Hoppas ni har kul!!

2009-05-12 @ 11:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0