Söndag - Kanon kul :-)

Gårdagen blev väldigt trevlig. Jag,Jonas,Magnus,Mona och Janne åt på Olerays. Vi tog nån kycklinggrejs och det var som tacos ungefär, hur gott som helst. Sedan stannade vi kvar där tills klockan ett, det var riktigt kul. Det blev en dyr utekväll men det var det lätt värt. Jag tog faktiskt några bilder också som jag hade tänker lägga upp.



















Det var roligt roligt :)

Idag har vi varit och gratta Maria och nu är hon här så vi ser på Sverige matchen. Anita bjöd också på lax med potatis och sallad. Mumma.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka fina bilder på en massa trevliga människor. Det hade nog inte gjort ont att va med där :)

2009-05-03 @ 17:11:47
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: angie

kan inte få nog av att säga hur mycket jag älskar din frisyr, men ja, vänta bara tills jag träffar dig, då kommer jag tjata om det tills du går under. haha! men hoppas sista april var fien :) själv låg jag i tvsoffan. haha. ses snart babe!

2009-05-04 @ 09:47:52
URL: http://myroomieisamonkey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0