Tisdag - Ursäkta mig :S

Förlåt för att jag är sån dålig förlorare  Jag måste vara den tråkigaste människan på jorden att spela med. Men jag kan bara inte hjälpa det. Jag spelade med Jonas och Maria tennis för en halvtimme sen, och det bara gick så dåligt. haha, det är inte motståndarens spel utan mitt fel, jag måste vara den mest tävlingsinriktade människan som finns. Jag bara MÅSTE vinna annars skriker jag KUK rakt ut Det bara kommer, men som sagt det kan inte vara roligt att spela mot mig, och stackars Jonas som måste höra på gnäll kärringa. Jag måste skärpa mig nu, SKÄRPNING SKÄRPNING

Finns det fler som jag tro? hehe

Hade betygsprat med min lärare idag och det gick väl bra. Förutom att hon måste vara enormt less på mig nu, jag är nästan så ärlig att hon börja bli sur, hon som aldrig är sur haha. Frågar en lärare vad man tycker har varit bra och dåligt under kursen och varför man tycker var bra och dåligt så måste man ju få säga det. Nu pratar jag om det dåliga jag sa till henne, då skulle hon försvara sig och bla bla bla. Hon frågade ju så va fan, då säger ju jag. Men men detskiter jag i för efter kursen som kommer jag inte ha henne nå mer så då får hon väl bli sur då.

Angelica kom hem ifrån Norge idag och vi har surrat i tele en stund. Det är så roligt att hon är hemma!!!!!  Jag tycker också att det var lite kul att jag skrev grattis på norska fel, jag skrev: Gratte, men tydligen är det gralle haha kul var det.

En på jobbet räddade min dag idag, (jag har inte jobbat idag) men jag ska iallafall få intervjua henne på torsdag om arbetsmiljö, vi jobbade samtidigt då så det passade perfekt! Nu känns det skönt att få ha bokat in nån på så kort varsel. Allt blev ändrat på skolan i sista sekund så jag trodde inte att jag skulle hinna göra arbete klart.Puh, nu hinner jag det. TACK till dig.

Nu ska jag se säsongens sista One tree hill

Hejdå! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror det finns dom som är ännu mer tävlingsinriktad än dig, vissa blir rakt farlig :P Och det är bra att vara lite tävlingsinriktad också, det visar ju bara att man har en vinnar skalle :)

Postat av: Maria

Haha, bara kul ju! ;D klart man ska va ärlig, vad ger det annars att svara på frågor om man inte är ärlig, hmm..:p

2009-05-19 @ 23:20:00
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0