Torsdag - Njuter av solen

Åååh, jag sitter på balkongen och njuter av solen. Men det blåser fortfarande lite kallt. Men i solen är det härligt. Idag har det varit en hektisk dag, har haft en massa ärenden överallt och även hunnit med att tvätta. Jag har gjort bort att redovisa intervjun också idag, skönt nu är den bortgjord.Har strukit under fakta på min fördjupning, så imorrn ska jag skriva ner den. Ikväll ska jag faktiskt få ledigt. Fördjupningen handlar om rehabilitering för stroke.

Imorrn blir det jobb, halv sju till ett, så det blir en kortdag. Känns skönt. Jag har hand om köket imorrn och tar emot varorna som kommer, hon som har hand om det är sjuk så då får jag ha det imorgon. Jag ska även ha det en period i sommar då jag jobbar.

Jonas och jag har smått planera att åka upp till David och Malin i Umeå på brännbolls yran i helgen, men jag vet inte riktigt hur det blir med det.VI får kolla vidare.


Nu orkar jag inte skriva mer, hej!

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag ska till Umeå på onsdag, jag! Vårruset, och det är inte sprit det gäller, med tanke på ruset. Utan springa springa!! :D

2009-05-29 @ 17:10:32
Postat av: Monkan

Shit, har missat att det är vårruset...har ju sprungit det flera år ju...men jag skulle föredra brännbollsyran, verkar ju skitkul !! hoppas du får en trevlig helg

kram monika

2009-05-29 @ 18:27:15
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0