Måndag - Powernap!

Åh den satt som en smack. Så skönt att slumra sisådär en timme. Vaknade dock efter en halvtimme av att det ringde på dörren, GAAAAH i panik rusade jag upp och öppnade dörren. Det var Jonas som hade burit upp en massa saker ifrån bilen så han orkade inte plocka upp nyckeln. Usch jag gillar inte att rusa upp när man har somnat sådär. Men han for direkt och tränade därefter och jag slumrade en stund till, så nu känns det skönt.

Förkylningen har blivit värre, alltså jag har ingen feber men jag är matt. Efter en mycket lång funderation imorse bestämde jag mig för att gå på skolan ändå. Efter skolan bestämde jag mig för att stanna hemma imorgon och på onsdag för att vila upp mig så jag är pigg och fräsch när vi åker till Anna i Linköping på onsdagLängtar som bara den, kommer att blir så roligt att hälsa på Anna och hennes lilla hund Milo. Sen roligt att hitta på något i någon annan stad med de bästa tjejerna. Nä det kommer blir peeeeeeeeeerfekt.

 

Min halloween helg har varit riktigt händelserik, ifredags blev det inflyttningsfest hos Bettan som var riktigt roligt. Hon hade halloween pyntat så fint  Sen på lördag jobbade jag kvällen på söränget sedan när jag kom hem bestämde sig jag och Ida att, va fan, vi far ut så då gjorde vi det. Och det var riktigt kul!

 Här kommer lite bilder som Teresia tagit:

 


Hela gänget samlat


Teresia och jag


Bettan och jag


Haha brorsan och kusin kommed på ett hörn också


Heeeyyyyy

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Mona

Vad roligt du verkar ha haft det.

Synd med bakslaget. Förkylningen alltså!

Kram till dig!

2009-11-02 @ 18:35:41
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den där lägenheten ser ruskigt bekant ut, vart var den om man får fråga? :)

2009-11-17 @ 23:45:26
Postat av: Jennifer

snisiga bilder :) allt bra? :) puss

2009-11-27 @ 01:42:23
URL: http://nonninon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0