Tisdag - Mitt solsken idag!



Dessa två har givit mig den bästa starten på dagen idag! Ser ni inte liiiiite sol ute? haha Nä men att Peter Forsberg och Markus Näslund ska spela i modo är fantisktiskt. Visst man ska väl inte bli överlycklig för något som inte har hänt än, men det känns som att det här kommer att bidra med mycket. ÅÅÅÅHHH fantisktiskt. Sen tyktas det även om Dan Hinote, och han ska tydligen inte vara så dålig heller

Det var ju ett tag sen jag skrev, har haft väldigt mycket just nu. Förra veckan började jag praktiken på sjukhuset och det är den roligaste praktiken jag har varit på. Jag har fått tagit prover, varit på pacemaker operation, följt med på olika röngten. Nä det har varit himla bra! Det är fyra veckor kvar av praktiken och jag har lärt mig riktigt mycket på en vecka, så tänk vad jag har att se framemot i fyra veckor nu då! hehe.

Tänkte käka lite frukost nu sen ska jag gå med Ida på stan och handla juklappar.

Jag skriver mer sen.

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Mona

Vad bra att solen lyser just över dig nu! Annat är det här. ;)

Hoppas att du får göra bort julklappshandlingen idag då. Jag har mitt kvar.....

Kram till dig!

2009-11-17 @ 14:49:06
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: IDA

Haha jaaa jag lovar :D ska antingen ha dom den 5:e eller dom andra :D Kommer bli toppen! Meeen jag lovar att avnända dom :D



Nu Jävlar hoppas vi på seger för modo ikväll :D

2009-11-17 @ 18:40:42
Postat av: Carina

Visst är det underbart!!!

Hinote kommer han också det har jag hört från en säker källa :)

Kraaaam

2009-11-17 @ 18:40:51
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Ida

SV: haha sötfis där :) Kan inte mer än säga det samma gumman! Love you

2009-11-19 @ 16:43:38
URL: http://idaaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0