Söndag - Fantastisk helg!

Hej alla!

Den här helgen har varit den mest fantastiska helgen på länge faktiskt. Jag har haft sjukt roligt. Jag orkar inte rabbla IGEN vad jag har gjort för det kan ni se i tidigare inlägg.

Fredagen var riktigt rolig närvi fick besök av Malin och David. Vi surrade och hade trevligt sedan gick vi på Olles. Och som avslut käkade vi på Burger King. Synd att dom bor i Umeå som man träffas inte så ofta Här kommer lite bilder:


David,Malin och Jonas


:)


Kusiner vitamnier

Sen på lördagen var det den efterlängtade maskeraden på Arnäsgården. Den blev hur lyckad som helst, god mat och dryck, bra sällskap, dans sång jaaa allt var perfekt. Här kommer lite bilder:

Carola och syrran


Nyvaken tjej hehe




Mördaren i Jag vet vad du gjorde förra sommaren hahha och smurf




En av "Lillie och Sussie" och Afrodite


Haha Zorro här då


Hej häxa




Nämen, Björn Borg!




Smurf och Zorro är homies!

Nä det var allt från mig hej!


Kommentarer
Postat av: Mona

Den där häxan minns jag inte ens. :D asgarv

Fina bilder. Negressen ser riktigt hård ut!

2009-10-18 @ 22:29:11
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Mia systeryster

Var bara inne och tjuvkikade på fotona efter tips från Mona(din syrra) Det såg ut sm om ni hade kul=D

2009-10-19 @ 18:26:18
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Carina

Tja Zorro! När jag ser smurfen kommer jag att tänka på den här: Vilken färg får en smurf om man stryper han?

2009-10-19 @ 21:20:04
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0