Söndag - Sorry...

Ursäkta det tidigare inlägget, har man fått i sig lite alkohol kan humöret vända lika fort som ja...Jag vet inte vad!

Jag hade iallafall en riktigt rolig dag/kväll igår. På dagen åkte vi och hälsade på Jonas faster i umeå som fyllde år, sedan var det hockey kl 16. Sen efter hockeyn åkte vi till brorsan och såg fotbollen, sen kom Ida också till brorsan och sen blev det harrys. Men min mage strejkade vid halv ett så då gick vi hem.

Nästa helg är det ju maskerad som min syrras jobbarkompis har ordnat. Jag funderar på att vara Zorro.....Men jag vet inte... Får se. Ibland blir jag velig om jag ens ska fara. Vi får se...

Blev ett litet inlägg, ska gå nu.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Carina

Inte ska du be om ursäkt för ditt förra inlägg!!!

Nä, det var bra, ut med frustrationen bara så känns det kanske lite bättre sedan.

Att tiden läker alla sår är ett korkat uttryck tycker jag.

Jag skulle vilja säga så här i stället: Tiden läker inte alla sår, men ärren förändras...

kramar om

2009-10-11 @ 22:19:30
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Mona

Läste dina inlägg nu först.

Jag tror nog du pallar denna dag bättre än du tror. Jag har bestämt mig att glädjas med livet nu. Ta hand om varandra och minnas pappa med glädje. Trots allt så finns han ju kvar i oss.

Kram kram och kram

2009-10-11 @ 22:38:22
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0