Tisdag - Lite ont i halsen...

Hej alla!

Eftersom jag inte har någon att prata med just nu så skriver jag lite här. Jonas har eftermiddags och jag är alldeles för lat för att ringa nån. Har nyss ätit stekt korv,potatis och lök. Det är verkligen gott, ville göra det förra veckan men Jonas tyckte inte det lät så gott så jag passade på nu när han har eftermiddags. Det blev en stor portion så jag har imorgon också

Idag efter jag kom hem från skolan så råkade jag slumra till i 20 minuter och efter jag vaknat så hade jag lite ont i halsen....FAN! Jag orkar inte med att bli förkyld och jag måste ju vara frisk när jag,Ida och Linda åker ner till Anna i Linköping nästa onsdag. Men förhoppningsvis är det bara en vanlig förkylning.

Sen har jag inte bara ont i halsen, jag har ont i magen också (nu överdriver jag) men jag är nervös. Modo matchen ikväll....Oj oj oj oj oj oj oj säger jag bara. Dom möter Timrå hemma. Nog för att det bara är 13 matchen, men varför känns denna så avgörande? Det kanske beror på att om modo vinner denna så går dom om timrå. Så jag hoppas verkligen av HELA MITT HJÄRTA att dom vinner. Det skulle inte förvåna mig att jag får en timråit bredvid mig som förra säsongen när dom spelade hemma mot timrå. Tur som det var vann dom. Ursäkta om jag bara surra om hockey, men här har jag gått halva dagen ensammen hemma och funderat och tänkt på den där matchen, jaa, jag har nästan bett till gud, jag som inte ens tror på gud haha.


Vill bara säga att lördagen hos Ida och David blev riktigt rolig, vi käkade tacogratäng sedan for jag och Ida ut en sväng. David och Jonas ville spela tv spel dom haha :D TAck för en rolig dag/kväll!!

Jag och Ida



Tv spelsnördarna :D

Och imorrn om en vecka åker vi ner till Anna. ÅH VAD JAG LÄNGTAR!


Linda, Anna, Ida, jag. Vi ska ta Linköping med stooooooorm.


Kommentarer
Postat av: IDA

You rock!



Ska bli så kul, Hela gänget samlat igen! :D <3

2009-10-27 @ 18:21:50
URL: http://idaaemilia.blogg.se/
Postat av: Elin

Va skoj att få åka och hälsa på en kompis =) Och hoppas att du kryar på dig snabbt så att du inte behöver ligga och snora länge.



Kram på dä!

2009-10-28 @ 10:39:31
URL: http://fruc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0