Tisdag - Tankar

Hej!

Jag tog bort mitt inlägg om pappa. Jag tyckte det inte lär något bra alls! Jag är inte så deprimerad eller förstörd som det lät på det där inlägget. Alkoholen förvärrade något litet till något mega stort. Allså med litet menar jag inte pappas död, utan det var själva grejen bara.

Efter ett litet snack med syrran så kom jag fram till att dagen imorrn ska bli en lycklig dag! En underbar vacker minnesdag! Jag ska tänka på allt roligt och mysigt jag har haft med pappa. Mina barn kommer aldrig att få träffa deras morfar, MEN pappa kommer att träffa dom. För han finns här runtomkring mig/familjen och skyddar och vakar och tittar på våra liv som en liten film. Ja, han är nog en genomskinlig ängel som går omkring oss hela tiden, och är det någon av oss som är ledsen någon gång så lägger han säkert sin hand på våran axel och tröstar oss. Kanske lite överdriven tanke, men näää, den är inte överdriven för mig. Jag ska fortsätta leva mitt liv och fortsätta vara lycklig med alla runtomkring mig, jag vill ju ändå att pappa ska se hur lycklig jag är när han tittar till mig

Älskar dig pappa och imorrn kommer bli att blir en bra dag. Vi ska komma och tända ett ljus på din grav.




Nu till något helt annat. Till helgen har jag planerat fullt med roliga saker. På fredag så kommer Malin och David (David=Jonas kusin). Då hade vi tänkt bjuda dom på middag och sen vet jag inte hur fredagskvällen fortsätter om det blir utgång eller hur det blir. Det kommer att bli mycket trevligt att ha dom på besök. Vi har alltid så roligt tillsammans!

På lördag är det hockey (hoppas det inte blir ännu en skit match), sen på kvällen ska jag på maskeradSom jag skrev tidigare visste jag inte om jag skulle fara. Men nu har jag bestämt mig.  Och jag har min klädsel färdig. Det var lite svårt att bestämma mig. Jag ville inte att det skulle ta för lång tid att fixa iordning mig till det, eftersom att hockeyn typ slutar sex och jag ska vara där sju. Ännu knivigare om det blir förlängning. Sedan så ville jag att utstyrseln skulle vara lätt att få tag på. Så det blev:



ZORRO  haha fattar ni hur läcker jag kommer bli? Alla brudar kommer att vilja ha mig hahaha nämen. Det enda som fattas nu är handskar och det där svarta bandet han har runt ögonen. Så har ni något svart bra band så kontakta mig!! hehe. Jag lovar att det kommer bilder, kan ju inte glömmas att ta kort på det här

Nä hörrni, ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Mona

Så du avslöjar din utstyrsel. Det har inte jag gjort än. :)

Vi ska ha skit kul. Och det är bra att du tänker bra tankar!

Kram.

2009-10-13 @ 18:52:29
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilket fint inlägg om din pappa.

Kram på dig.

2009-10-13 @ 19:14:25
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Maria

Fint skrivet:)

Va roligt med maskerad, du måste ju knäppa kort så man får se!! ;)

2009-10-13 @ 23:22:33
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0