Torsdag - Hej mina vänner!

En dag närmare helgen. Nog för att jag ska jobba på praktiken i helgen, men jag har bytt söndag till kväll. Så då börjar jag 15.30 till 21. Sedan så jobbar jag dag till 16 på lördag. Då ska Anna komma hit och vi ska ut, känns väldigt roligt

Igår var jag på tjejkvällen med Ida och Sandra. Som jag hade räknat ut var det PROPP fullt på stan. Det var nästan jobbigt att gå. Folk är som galna när det är rea haha inte så konstigt men ändå. Det var omöjligt att komma in på ginatricot men tillslut gick det. Där inne fick man trängas och det gick inte att prova något för det var kö ända till Thailand.

Jag köpte iallafall lite små plock. En stor svart tröja (som jag ska ha på lördag) sedan köpte jag en ögonskugga (halleluleja, var hundra år sen) sen köpte jag min ögonbrynsögonskugga. Jag får gå på stan och shoppa när det är lugnare.... Blir så jobbigt och varmt när det är mycket folk.

Nog om det. Annars rullar livet på som vanligt och jag är nöjd med min tillvaro, väldigt nöjd ska jag säga er. Jag uppskattar allt jag har och vill verkligen ha tid för alla. Men ibland känns det inte som att tiden räcker till och man får lite panik. Varför kunde inte dygnet ha mer än 24 timmar? Tänk så mycket mer man kunde hinna med då. Jag har världens bästa kille,familj,vänner,svärfamilj(Jonas familj) hehe. Men jag uppskattar det till tusen iallafall.

En blomma till er alla!

Ha en fortsatt bra dag, hoppas Modo vinner ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Mona

Vad roligt att du är nöjd just nu. Det känns underbart när man känner sig tillfreds med livet.

Ha det bra! Kram!

2009-10-01 @ 18:42:20
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Carina

Nja...nu gjorde dom ju inte det, men en pinne blev det i alla fall...

2009-10-02 @ 21:29:30
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Anonym

hihi jag drømd eom dig inatt. hela drømmen var en freakshow, men jag minns att du hade en helt ny frisyr. hoho. jag drømde också att anna hade børjat læsa "en ny bra bok" och ville att jag skulle læsa på baksidan av den, och då var det boken "the simpsons" haha wtf? :)

2009-10-05 @ 12:19:45
URL: http://myroomieisamonkey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0