Fredag - Work work work

Nu sitter jag och gör mig redo för jobbet. Nu har jag bara tre kvällar kvar och det känns skönt. På torsdag nästa vecka så börjar jag min praktik på söränget. Det känns roligt att få se något annat. Jag vet exakt vem min handledare är också. Jag känner henne inte, men har sett henne, ska inte säga i vilka sammahang

Jag som hade tänkt sova hos mamma ikväll men det blir inget av. Eftersom att hon har haft feber nästan hela veckan så vill jag inte riskera att bli sjuk. Kanske att jag sover där imorgon, för hon var tydligen feberfri idag. Många som är sjuk nu och förkyld. Usch.... Jag hatar att vara sjuk,det är det värsta som finns.

Nää, jag ska börja bege mig nu, men vi ses!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mona

Istället för att sjunga till dig "working nine to five", kan man sjunga "working night and day"......

hehehehe

2009-09-11 @ 19:03:58
Postat av: Carina

Herregud, Mänisch vad du jobbar. Har du inget annat att göra?

Skoja bara. Du vet att jag tycker du är en pärla.

Kramiz

2009-09-11 @ 20:25:02
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0