Måndag - Snart praktik

Hej alla!

På torsdag börjar jag min praktik på söränget. Känns inte så speciellt faktiskt... Känns mest bara jobbigt att jobba och inte tjäna en kotte, men men så är det här i livet ibland!

Jag och Ida for på ett intensivt jympa pass på friskis och svettis idag, haha alltså jag höll på dö efteråt. Totalt slut på, det var riktigt jobbigt, men det är skönt också. Man studsar och far runt och svetten bara spruta åt alle höll Så då blir det spinning på onsdag! Nice!

Åh vad jag längtar till vi ska på ikea, jag vill handla hem lite grejer till lägenheten nu, vi är ju klar här nu som sagt, så det som fattas är grejer som måste köpas. Det ska bli så roligt. Tänkte köpa en bäddsoffa, hyllor, lampor osv. Jag har beställt från jotex katalogen två mattor. En riktigt stor grön matta som vi ska ha i vardagsrummet och en mindre brun i tv spelrummet/gästrum/datarum/bla bla bla....

Snart börjar hockeyn också mina vänner!!!! Jag kan knappt bärja mig, vill att det ska börja nuuuuuu!!! Och nu när brorsan bor i stan så får vi springa över till honom och se borta matcherna

Vill bara passa på att hälsa krya på dig till syster som fortfarande är sjuk... Krya på dig

Ett blandat inlägg som vanligt, men det är ju jag så... hehe

Nu ska jag försöka sova,har lite ont i huvudet. God natt!

Kommentarer
Postat av: Mona

Förresten, tack för att du önskar mig att bli piggare. Känner mig piggare nu!

See you, kramar från mig!

2009-09-16 @ 10:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0