Onsdag - En tröttsam dag!

Äntligen är det kväll så man får lägga sig och sova! Är så himla trött. Har varit på spinning pass ikväll och det sög musten ur en totalt, men det är skönt att få träna. Man känner sig frisk hehe.

Fick ett sms av brorsan att Foppa skulle spela imorrn. Det blev Sabina supermegaglad över! Det gör ju att man längtar ännu mer till matchen. Nog surrat om det.

Jag är en töris idag, en väldigt stor töris ska jag tala om för er. Känns som inte man gjort något roligt på så himla länge nu. Men det ska det bli ändring på, hatar att vara en töris, det är inge kul....Det är roligare att vara en rolisssss... Nu är jag trött.



Just nu känner jag mig som kissen i bakgrunden, men på lördag efter några vinglas, då ser jag ut som katten här fram

Nu blir det te och macka innan jag hoppar i säng med Jonas ( HAHAHAHA) där kom den igen och jag älskar den, HAHA OJ "där kom den"haha jag menar kommentaren kom igen.......ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH Vad jag är trött om ni inte mÄrKt det!

Good night gott folk!

Kommentarer
Postat av: Mona

Ja, nog verkar du snurrig alltid. Den där katten i bakgrunden var väl för söt!

Men hallå! Hur många gånger ska han göra comeback?? Tröttast.nu, e jag på det!

Sov gott gumsan!

2009-09-23 @ 22:15:12
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Carina

För mig får han göra comeback varje match om han vill, bara han come back, kommer tillbaka menar jag :)

2009-09-23 @ 22:41:07
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0