Söndag - Kenny Starfighter

Just nu rullar film två av tre vi hyrde. Kennt Starfigher, ni kanske märker vad jag tycker om den när jag sitter här och skriver. KASS! Den är ju rolig på sitt vis men ändå väldigt jobbig. Inte så att man vill fortsätta att se den efter ett tag. Det är inte riktigt min humor. Jonas blev inte så glad när jag tog fram datorn, han ville att jag skulle se med han sen sa han: Ja då se inte jag filmen som du ville se imorrn. Nämligen Dumpa honom, som jag hyrde som en tredje film Men jag får väl se den själv då

Idag har jag jobbat 7-17. Var väldigt jobbigt att kliva upp imorse, det var mörkt ute plus att det halv regnade. Då vill man bara ligga kvar under varma täcket. Imorrn är jag ledig, känns skönt. Jag har inte planerat in något speciellt. På kvällen ska jag träna med Ida iallafall. Det blirs samma intensiva pass som vi var på i måndags,herregud man kommer att vara död efteråt, haha men det är skönt att få träna. Och det ska ju kännas annars ger det inget.

Imorrn sätter elitserien gång, jag minns inte vilka lag som börjar men jag tror att det var skellefteå mot nått lag. Och på torsdag är det ju första hemma matchen. Då får jag inviga mitt säsongskort för denna säsong
Inför varje säsong tänker man på detta ögonblick för två år sen, då blir man glaaaaaaaaaaad.




Kommentarer
Postat av: Mona

Regnade det hos er igår morse? Inte här. Strålande sol och varmt. Men på kvällen började det regna. Mysigt!

Ses!

2009-09-21 @ 08:06:03
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Lina

det här gjorde min Jag hatar alla idag-dag bättre. vilka underbara rysningar man fick när man såg det där klippet! och på torsdag börjar det igen, man fullkomligt grinar ju av lycka.

2009-09-22 @ 22:05:29
URL: http://metrobloggen.se/paltklumpen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0