Söndag - Peter Forsberg går på vatten!

Ni kan bara inte fatta hur JÄVLA fantastiskt underbart det var igår. Så himla roligt. Modo vann och Foppa avgjorde, jag tror aldrig att jag skrikit och hoppat så mycket i hela mitt liv när han gjorde det där målet. Och det bästa är att jag fick se det live, det känns så värt med resorna och allt när matchen var så bra! Jag bara ryser när jag tänker på det.

Vi började åka bussen från Övik 05.30 fram till Sundsvall. Sedan tåget därifrån och ner till Stockholm, vid 09 så bestämde Ida att vi skulle korka upp vinet. JA sa jag och Linn och höjde våra glas och skålade för att Modo skulle vinna och för att vi skulle ha en fortsatt trevlig dag

Väl framme i stockholm så gick vi på O´learys, skrikande och livat genom stockholmsgator, tror aldrig att jag har varit så stolt i en modo tröja som just igår

På O´learys fick vi mat, hamburgare med strips och en öl som ingick i priset. Sen köpte jag även en redbull med vodka, gott!! Ett vinglas också förstårs hehe. Sedan åkte vi buss därifrån till Hovet.

Ja en riktigt lång dag med mycket roliga grejer som hände. Vi kom hem vid 01.00, då gick jag,Jonas,Ida och David och käkade på kebabhouse. Sen somnade jag som en stock när jag kom hem.

Här kommer lite bilder:


Ida i bussen, söt :)


Jonas och David på tåget.


Sen blev dom trött.


Vi bestämde oss för att öppna korkarna istället för att sova :D


Glá


Skååååål.




Framme i Stockholm


Utanför O´learys i väntan på att få komma in.


Snyggingen!


:)


Huvva vad nervös man var innan matchen...Jag tror pulsen låg på 200 hela matchen haha




Bra slut på denna match!!!:)

Nu ska jag fara till Elisabeth och hälsa på.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Mona

Att du har blivit en sådan Modofantast. Fast jag var oxå till Sthlm och såg dem när jag var i tonåren. Det var kul, men då förlorade de tyvärr.

Söt är du på korten och de andra med förstås!

Kramar

2009-09-28 @ 08:32:50
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Carina

Snyggast tröjan ever!!!

Kul att det slutade med vinst till sist. Snart är det dags att hålla tummarna igen...

kram

2009-09-28 @ 18:34:13
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0