Tisdag - Längesen vi sågs!

Men hejsan alla!!

Det var ett tag sen nu. Jag har som sagt inget att skriva nuförtiden, eller jag har varken lust eller tid.

Idag har jag jobbat kväll, plus gått i skolan på förmiddan så det har blivit lite hektiskt. Men det går bra! Nu har jag bara fem jobbarkvällar kvar Fick även schemat praktiken som jag ska vara på. Jag ska vara på söränget, och där såg jag att jag jobbar nästa helg också, så då kommer jag att jobba 4 helger irad oh my, snart vet jag knappt vad helg är, är man ledig då??? hahahhahaha Men då helgen efter den är jag ledig och då bär det ju av till stockholm så nu har jag nått att se framemot, plus att jag äntligen får ta ett glas vin. Var evigheter sen nu och det är jag banne mig värd haha

Idag efter jobbet så åkte jag till jonas mormor en sväng för hon fyller 80 år idag, Grattis till henne!! Där var Jonas mamma Maria och Malin. Kul att se skymten av dom också, var ett tag sen.

Jag har fasnat för paradise hotel danmark!! Helt sjukt, jag tittar på typ 3 avsnitt om dan om inte mer. Så fort jag har en lucka så måste jag se ett avsnitt. Dom är rätt störda en del där,men det är det som är roligt. Och sen genom att titta på det programmet så påminner jag mig själv om hur jävla underbar kille jag har!! Han är helt fantastisk min underbara Jonas. Kan inte förklara med ord.... Föresten så var vi tillsammans 7,5 år igår


Love you!!!

Nu ska jag gå, have a nice night!


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis sötnos /ida

2009-09-09 @ 12:01:34
Postat av: Mona

Nu när du har schemat så kan du se om du är ledig den 17 oktober va?

Klart du är värd ett vinglas, till och med 2.

Vad roligt att du skriver igen.

Kram <3

2009-09-09 @ 16:40:27
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Mona

Du är nog värd en hel flaska, när jag tänker efter!

:D hihihi

2009-09-09 @ 16:41:26
Postat av: Sapa

haha paradise hotel är bra, har sett det danska på tv här och innan de norska, så du får dra igång de norska när du är färdig med danska! :D

2009-09-09 @ 18:08:33
Postat av: sandra

å wow.. 7,5 är inte illa pinkat ^^ grattis i efterskott :D

2009-09-09 @ 23:38:54
URL: http://sandraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0