Torsdag - Första hockeymatchen

Som ni alla vet förlorade ju modo med 2-4. MEN jag tycker att dom gjorde att bra jobb ändå! Jag kände inte att: fan detta kommer att gå åt helvete resten av säsongen..... Absolut inte. Jag tror att det kommer att gå bra faktiskt. Nä fortsätt kämpa hörrni, detta kommer att gå galant. På lördag då vinner vi!!



Nu har jag helg, fredag, lördag söndag!!! Helt fantastiskt. Imorrn ska jag ner på stan och fixa några ärenden, sedan på kvällen skulle Ida komma hit och kika på Idol en sväng, sen ska vi också på dansen på friskis och svettis Roligt,måste lägga mig i tid imorrn, ska ju upp ca halv fem!

Nu hade jag inget mer på hjärtat, måste ladda kameran så man kan knäppa en massa bilder ifrån lördag.

God natt allesammen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Thx babe :) Ses vi kanske på stan imorgon?! Ska gå med mami och syster Sara :D

2009-09-24 @ 23:28:04
Postat av: Mona

Vad då för dans? Nyfiken e jag.

2009-09-25 @ 07:53:19
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0