Onsdag - Med handen på hjärtat

Så är jag suuuper duuuper nervös för morgondagens match. Modo måste slå Luleå imorrn, dom bara måste. Annars kommer jag vara surer, bara så ni vet. Jag och Ida hade tänkt gå till brorsan och välja ut några spel inför fredag när vi ska vara hos Ida. Sen ska vi gå på olles och kolla på hockey,Jonas ska äta mat med några arbetskompisar där så då möter vi upp dom där.

Idag har jag jobbat tre timmar på hemtjänsten, gjorde min premiär insats i syrrans grupp och det gick kanoners. Sen åkte jag bussen till Husum och hälsade på mamma, sen åkte jag hem vid sju. Mamma var snäll och bjöd på mat och semla,min första semla i år(lär inte blir sista hehehhehhe). Har mest suttit och degat framför datorn ikväll, letat upp nya låtar med Beyonce. KANON bra som alltid. Hon ska tydligen släppa en skiva snart, då kanske hon åker på turné igen, då ska jag absolut fara igen. Tredje gången isåfall hehe, men det är lätt värt hon är kanon.

Förövrigt har jag fått lämna in min mobil för displayen gick sönder av nån mystisk anledning,så nu har jag lånat en av Viccan. Innan jag lämnade in mobilen så flyttade jag över alla filmer och bilder till datorn och då hittade jag denna bild från Egypten i somras. Herregud vad blond och fräsch man va där, annat hur man ser ut nu haha



Åh vad jag vill åka utomlands igen!!! Ser ni bayelisen i bakgrunden haha gött

Kan ju lägga upp lite annat smått och gott från mobilen närjag lix är igång höhö



Jag och Jonas innan Metallica konserten i London



Konserten :)



Jag och Magnus på beyonce konserten :)



Anna,Ida och jag skulle ut efter ett galej hemma hos mig.



Brorsan och Anna Ma´s hund Simpson :)



Syster vad har du i glaset?? :D

Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Mona

Nu först ser jag dessa bilder! Det ser ut som om det är saft i glaset.....hihihi.

Puss på dig.

2010-02-06 @ 13:16:24
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0