Söndag - Min födelsedag eller inte?

Hallå där!

Haha jag skrattar för mig själv när jag tänker på folks reaktioner när jag säger att jag fyller den 29 februari.
- Va? Men då är du inte gammal. Bara fem år, men du är stor för att vara fem år! Men när firar du då?

Den repliken är något jag har fått höra i ja, 22 år nu Eller så länge tillbaks jag kan minnas iallafall. Men jag förstår folk, det är en konstig dag att fylla år på. Jag är unik haha nämen. Men jag är alltid beredd på samma visa varje år Jag firar iallafall den 28 när den 29 inte finns och det är min systers förtjänst har jag förstått. Och det var ett bra val. Jag skulle inte vilja fira 1 mars för det blir ju fel månad. Så den 28 passar bättre.

Min födelsedag ser ut såhär: Sitter här hemma och väntar på att åka till jobbet. Jobbar halv fyra till tio :D Jonas är i Finland med jobbet, han åkte imorse Han kommer hem på tisdag och jag längtar så jag dör! Min familj och Jonas familj kommer och grattar i veckan, blev tajt nu i helgen. Så då blir det kalas då.

Nä nu ska jag se lite på tv innan jobbet. Ha en bra dag, för det ska jag ha :)


Kommentarer
Postat av: Carina

Hurra hurra för bästaste Sabina idag!!

Ett stort grattis till dig på födelsedagen!

Vilken vinst igår!! Man behövde inte ens vara nervös :) Hoppas på en repris i morgon.

Ha en fin dag!

Kram

2010-02-28 @ 15:24:42
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Mona

Grattis igen!! Kram

2010-02-28 @ 15:47:05
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0