Comeback!

Hej!
 
Oj oj oj, T R E år sen jag skrev sist i bloggen. Då är det ypperligt med en comeback kan jag tycka. Mycket har som sagt hänt sedan jag sist skrev i bloggen. Hus har vi köpt och ja, de flesta som läser vet nog vad som hänt så det ska jag inte rabbla upp.
 
Fick som ett tvärsug att börja skriva igen. Kanske mest blogga om vår renovering lite tankar och vad som komma skall. Kan ju vara skönt att skriva av sig ibland och dela lite funderingar. Sen kanske det inte är alla som tycker det är så intressant, men det kvittar :)
 
Idag är iallafall en ledig dag och jag känner mig inte särskilt fräsch. Hängig och trött. Kanske är en förkylning pågång. Klockan 15 kommer dom från Nybergs och ska flytspackla vårat golv. Golvet är väldigt ojämnt med tanke på att huset är så gammalt. Sedan blir det att lägga golv och listor och sedan är nedervåningen klar. SÅ underbart, då blir det Ikea here we come. Ska lägga upp bilder så att ni får se hur det ser ut hos oss.
 
Jag har även hunnit ringa "trädgubben" som jag kallar honom, han ska få komma och ta bort en GIGANTISK gran vi har utanför huset. Han hade dock telefonen avstängd så jag fick lämnat ett mobilsvar. Hoppas han ringer snart.
 
Nu blir det att försöka komma in på dreamfilm så man kan fortsätta se Games of Thrones. Jag är liksom fast.
 
Ha en trevlig dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mona

Välkommen tillbaka! :D

2014-05-05 @ 17:35:32
URL: http://monae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0