Halo

Lyssna på den låten av Beyonce mycket bra!! Snart kommer Jonas hem :D Äntligen, hatar att vara ensam hemma. Det är tråkigt tråkigt. Och sverige vann med 10-1, Here we go!! Oley! Mycket bra jobbat. Synd att jag bara hann se dom 50 sista sekunderna. Skit! Hade inte en aning att det var match idag, sen gick jag in och läste på Marias blogg och pang hade jag missat hela matchen.

Så kan det gå. Nästa match är 20.30 på nyårsafton, men då har man nog annat fuffens för sig hehe. Jag jobbar ikväll imorrn, känns drygt men samtidigt skönt att sova ut.
Har suttit och tänkt på detta år,som en liten sammanfattning. Men det tar vi imorrn, är för less att skriva nu.


God natt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0