Måndag

Hejsan hoppsan, idag har det varit en dryg dag tycker jag. Har mest suttit och väntat på skolan känns det som. Sen har man ju fått sina skrattanfall, pga att man varit så trött, det va ju kul hehe. Imorgon börjar jag halv ett så det är riktigt skönt att få sova ut.

Jag skulle egentligen klippa mig imorgon men då ringde dom ifrån ödlan och brorsan och sa att erika va sjuk så jag ska klippa mig på onsdag istället. Ska bli så skönt att få bort det nötta. Man kan bli galen på det.

 Ikväll hade jag tänkt kika på andra avenyn och bara ta det lugnt. Är så himla trött... Bli nog att jag göra etik och livsfrågor uppgiften imorgon. Har ingen enegi till sånt idag känn ja. Jonas jobbar eftermiddags så han kommer inte hem förrän vid tolv.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: jenny som ofta är bäst när det gäller allt - finns bara en

jag diggar din blogg sabina, jag hinner aldrig fånga dig på msn så vet ju inte vad du har för dig these days. jag tackar för uppdateringen och hoppas att vi ses när jag dyker upp i de norrländska skogarna om någon vecka sådär :D

2008-12-08 @ 19:44:30
URL: http://enorangegiraff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0