Torsdag

Gårdagen var riktigt trevlig, tack Ida för den goda smörgåstårtan som din mamma gjort. Den var väldigt väldigt god :) Jag hade aldrig trott att det skulle vara så mycket folk på o´learys som det var på en onsdag. Det var precis lämpligt, varken för mycket eller för lite.

Idag har det varit mest bara en seg dag, var och handlade, sen skjutsade jag mamma på bäcklunds. Sladden till hennes perkulator började brinna idag så då köpte hon sig en ny sladd. Hon köpte också en julklapp till Kristian. Henrik och syrran var också och hälsade på idag, det var roligt. Henrik har fått en beudrarinna, men han vet inte vem det är som är hemligt förtjust i honom heller. Han får försöka lura fram vem det är. Gulligt tycker jag :)

Just nu sitter jag och tittar på sverige-tjeckien. Tjeckien leder med 1-0 efter första perioden. Och just nu är det paus, Magnus Wernblom är i studion och blir intervjuad. Jag tycker det var rätt att Karol Krizan fick lämna modo. Jag har en känsla att det kommer att vända för modo nu. Inte bara för att Krizan har lämnat modo, för det är ju inte bara hans fel att det ser ut som det gör, men jag tror att hans attityd inte alls var bra för laget.


Jonas står i köket och diskar, när vi har mycket disk brukar han diska första halvan och jag andra halvan :) det är det som kallas team work haha.


See you!


Kommentarer
Postat av: Mona

tja syrran. Du skulle ha låtit honom diska hela disken! :-)

2008-12-19 @ 11:03:53
Postat av: Sabina

Jaa, det har du minnsann rätt i :)

2008-12-19 @ 11:21:13
URL: http://sabinalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0