Torsdag

Jag har sovit en stund. Det behövdes, har blivit sena kvällar och tidiga mornar av nån anledning. Idag fick jag åka med Angelica till stan och hem. Hon hade klippt sig och slingat håret, blir riktigt fint! Ödlan och brorsan är en sån bra frisör salong måste jag säga! 

Idag blir det hockey hos brorsan, jag har blivit stamgäst där när det är bortamatcher hehe :) Men det är snällt att man få komma och titta.

Imorrn hade jag och Angelica tänkt åka ochh simma, det var så längesedan. Det är så himla skönt. Jag glömde säga att jag har klippt mig också hehe, det är bara toppat men det är skönt att få bort det nötta.

Nästa klippning blir nog innan jag åker till london :)


See you!

Kommentarer
Postat av: Marina

Åh, var avundsjuk jag blir! Jag vill också åka till London, längtar tillbaka som få :D När åker du ?

2008-12-11 @ 17:52:50
URL: http://annalovisamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0