Onsdag - Näst sista dagen!

Idag var det näst sista dagen på praktiken. Imorrn jobbar jag sju till tre sen är jag friiiiiiii. Det känns så skönt! Dagen har gått fort och det är bra. Synd att jag missat en sån här fin dag. Det måste ha varit den varmaste dagen på länge. Jag välkomnar våren!!

Nu ikväll ska jag bara slappa och göra varma mackor hade jag tänkt. Jag och Jonas ska titta på ett avsnitt  av Ballar av stål. Är det nån som sett det? Haha jag skrattade ihjäl mig när jag såg litegrann av det i måndags. Då var det ett par som hade s*x på en bowling hall. haha Alltså dom låg där på golvet och höll på för fullt medans folket var runt omkring. Jag skrattade så jag höll på dö, en del folk är galen :P

Nu ska jag gå, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ett gott skratt förlänger livet. Det ska inte ta död på en. =)

2009-04-01 @ 21:07:02
Postat av: Ida

haha :D

2009-04-01 @ 21:53:58
Postat av: Mona

Härligt att det är sista dagen!! Vad gör ni i helgen?

2009-04-02 @ 13:17:46
Postat av: Elisabeth

Ballar av stål är mitt favorit program, jag ser det jämt! :D Men den engelska versionen är roligare :P

2009-04-02 @ 16:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0