Onsdag - Sprutan tagen!

Nu är första sprutan tagen av Twinrix sprutan. Den andra ska vi ta 6 maj. Det gjorde inge ont alls och det gick väldigt fort, man hann knappt sätta sig så fick man kliva upp igen :P

Hon tipsade om en sida som kan kunde gå in och läsa om olika länder vad man ska tänka på så man inte blir dålig. http://www.reseradet.se

Jag tänkte gå in och kika där senare. Nu är iallafall allt klart inför resan, det känns skönt att man gjorde det i tid.

Idag blir det en lättsam middag, makaroner och korv, orkar inte göra något annat. Jag och Jonas får inte träna efter sprutan heller, så det är andra veckan irad det inte blir någon step up... Men vi har gått en bit idag istället så det får kompensera.

Ikväll hade jag tänkt se hockeyn, Färjestad - Hv 71. Vinner Färjestad så tar dom guld och det skulle vara roligt att se. Jag vill hellre att dom ska vinna än Hv.

Blev ett kort inlägg idag, men vi ses!


Kommentarer
Postat av: Anna

Mäh,det sa dom inte till mig.Jag tränade ändå:D

2009-04-08 @ 17:43:50
Postat av: Mona

Är det aldrig slut på hockey??!!? Bra att få tips om man måste ta sprutor!

2009-04-08 @ 19:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0