En väldigt trevlig dag!

Jag vill börja med att tacka att Anna,Ida,Linn och Linda för en riktigt trevlig dag/kväll. Det började med att Ida och jag åkte och handlade vid tre. Efter det åkte vi hem till mig och började göra iordning fläskfilé och stoppade den i ugnen en timme. Under tiden kom Anna,Linda och Linn. Vi hakade sallad, sedan när filén var klar stoppade vi in kroketter :) SÅ HIMLA GOTT! Vi var väldigt duktiga kockar

Sedan gjorde Anna iordning efterätt, varma banan,hallon,kiwi med smält vit blockchoklad på. Och till det vaniljglass!

Sedan satt vi och surra och skratta om vartannat. Så himla mysigt, är så glad att man har såna underbara kompisar.


Ida är duktig i köket


Anna också


Sedan var det dags för maaat, åh vad hunrig vi var. Kolla in portionerna


Yeah


Goodigood :)


Efterrätten innan den åkte in i ugn. Sååå gott med vaniljglass till.

Efter detta såg vi en skitkass film, haha bland den sjukaste jag sett.

Nu håller Jonas på att se Twilight för första gången så jag ska se den med han. Och imorrn börjar även skolan heeeeyyy.

see you.

Kommentarer
Postat av: Mona

Men hallå! Sådana där vänner vill jag oxå ha!! Avis!

2009-08-25 @ 14:30:59
Postat av: Anna

Men tack själv :D

2009-08-25 @ 16:10:36
URL: http://anananass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv :D Såg inte ens att du knäppte kort :D haha

2009-08-26 @ 14:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0