Onsdag - Grattis Kristian

Idag fyller mosters älskling 8 år och hela familjen är i bulgarien så jag inte får träffa han Syster ringde igår och dom verkar ha det riktigt skönt. Dom åkte i torsdags, så på fredag har dom varit där en vecka. Jag saknar dom verkligen och vill att dom kommer hem snarast Men två veckor brukar rulla på fort.


Här var han liten, sötnosen!

Jag har åkt på en förbannat jobbig hosta. Jonas har också hostat ett tag men nu börjar jag få det. Så jobbigt. Förkylning är det värsta som finns. Tur att man är hemma i två dagar och får vila.

Igår efter jag slutat jobbet så åkte jag och hälsa på Ida som kommit hem ifrån USA. Anna var också där. Hon hade mycket roligt att berätta och visade bilder och grejer hon har köpt. Jag är så avis Jag vill också åka dit och uppleva allt sånt där! Men det var roligt att träffa henne för det märks att hon varit borta :)

Elisabeth har kommit och hälsat på mig idag. Jag bjöd henne på fika och vi satt och surra. Hon hade även köpt en inflyttningspresentVad chockad och glad jag blev! Det var jätte snällt. Jag fick en muffinsbok, så nu blir det muffins i alla former och smaker


Jag och Elisabeth, snygg bild haha


 Hon åkte för en halvtimme sen och nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Jonas har haft förmiddags och ligger på soffan och sover nu. Jag ska nog hoppa in i duschen!
 

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tänkte på dig igår när vi åkte från själevad in mot stan. Undrade vilket hus ni bor i.

Hoppas förkylningen ger med sig så du får njuta av dina lediga dar...

Kram

2009-08-12 @ 23:40:49
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0