Söndag - Tack för igår!

Det var en väldigt rolig kväll igår ( skriver en "väldigt" istället för en "riktig" rolig kväll, har märkt att jag skriver det mycket). Vi var först hos Madde sedan så gick vi ner på parken och såg Ledin. Sedan blev det Harrys, och som alltid är det svinigt mycket folk att man inte kan gå där plus att det är hundra grader därinne. Riktigt jobbigt! Men annars hade jag himla trevligt. Och vädret var ju inte alls att klaga på heller och sällskapet var KANON!


Vi var hemma hos Madde och hennes kille


Jag och Anna!


Haha


Tomas Ledin




Sedan avslutades kvällen utanför Burger King, där jag,Nille och Jonny käkade sedan kom Jonas och Malin med sina maxpåsar utanför Burger King. Jag diggar denna bild

Imorgon vankas jobb, 13.00-21.30 och det känns helt okej nu när man fått vara ledig.

Ha det bra!

( haha jag måste bara inflika att jag sa till Jonas nu alldeles nyss: Jag diggar denna bild,då sa han, vem är han till höger? Men det är ju du och Malin säger jag. Jaaaaa nu ser jag säger han haha )

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHA jag diggar också bilden! :D Jaha, var det mycke folk på salun då? Hade bara tur att en bil for precis när jag skulle parkera på nyänget. Okej :) Blir nog salun för mig imorgon :)

2009-08-09 @ 23:18:36
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/
Postat av: Maria

Okej, idag var det inte så mkt folk, men det är ju måndag så :) Plus så var det lite halvmolnigt, men det var stora vågor så det var kul :D

2009-08-10 @ 21:37:41
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/
Postat av: Linn

Vet du , började tänka på att jag drömde om Madde och Felicia(Eriksson) i natt. Det va en sjuk dröm som handlade om skolan, allt va jävligt rörigt! :P

Kul att ni hade kul iallafall. Det va riktigt skönt på kvällen, en riktig sommarkväll :)

2009-08-11 @ 20:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0