Söndag - Tjena tjena

Hejsan alla!

Idag har det varit en skön dag! klev upp vid halv tolv. Fikade, duschade och sen åkte jag och hälsa på Teresia en sväng. Vi har inte setts på hela sommaren så det var på tiden :-)

Nu hade jag och Jonas tänkt fara och hyra Män som hatar kvinnor! Och innan jag går ska jag lägga upp några bilder ifrån ifredags, som förövrigt var riktigt roligt!


Jag Emma Ida


Angelica Jag Emma Ida


Haha


Svikarn som åkt tillbaks till Norge




Haha :D








Linda kom också :)

Ha en bra söndagkväll alla!

Kommentarer
Postat av: jp

men vilka supersexiga bilder, jag diggar dom. nr.1 på diggelistan for sure.

2009-08-24 @ 08:20:16
Postat av: Mona

Wild girls!!

2009-08-24 @ 09:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0