Tisdag - Ledig dag!

Idag har man varit ledig en HEL dag, helt otroligt. Känns inte som att man har varit ledig nånting de senaste två veckorna, men nu har jag gjort mina mina två jobbar helger irad. Så det är skönt. Biljetterna är köpta till Tomas Ledin på lördag Det kommer att bli riktigt roligt. Jag är inte nå riktigt fan av honom, men han är somrig och jag tror att det kan bli mysigt. Anna och jag ska fara, sen ska vi möta upp några där. Jag ser verkligen iframemot det!!


Idag på min lediga dag har jag hunnit varit ner på stan och fyndat lite hehe. Kanske inte fyndat men jag har köpt nå små grejor. Ballerina sockar har jag köpt för dom är så härlig. Jag hatar att gå barfota, och speciellt i skor och på gräs. Ballerina sockarna är därför perfekt på sommaren, inte alls så varma som vanliga! Jag köpte också hängare, jag vet inte vad dom heter, hängare som man hänger gardinstången i haha. Jag hade tänkt sätta upp nya gardinerna i tv spelrummet, men då var man tvungen att borra ett hål till i vägen för att kunna skruva fast den. Jag vågar inte göra det, så det får Jonas göra. Sen handlade jag lite smått och gott på Ica och sen gick jag hem. Alla jobbade idag så jag kunde inte ragga med mig nån på stan heller Men det gick bra ändå.

Jag måste också skriva om grillningen vi hade hos syrran. Den var riktigt rolig. Jag har en massa bilder på kameran som jag måste lägga in, jag vet att det finns några som väntar på bilder på lägenheten också

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Mona

Ballerina-gumman! :) De där sockarna ser för roliga ut.

Jag vet varför du tyckte att grillfesten var så rolig, det var för att ditt lag var så duktig i tp!! Hehehehehe.

2009-08-05 @ 10:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0