Måndag - Snart över!

Hej mina vänner!

Det var ett tag sen jag skrev nu och det beror på samma sak som tidigare. Ingen tid eller lust. Jag blev lite chockad när jag gick in på statistiken och kolla att jag fortfarande har besökare. Då kände det som en plikt att skriva en liten rad haha.

På fredag har jag äntligen pluggat klart, då är jag färdig undersköterska och det känns fantastiskt jag har som sagt tre jobb att jobba extra på och jag har sökt vikariat och grejs. Känns bra, men det känns osäkert när man inte vet heller... Men men det ordnar sig nog. Även på fredag blir det att käka middag med klassen på Public och då får vi väl passa på att gratta Elisabeth som fyller på torsdag. Och även min bästaste Ida fyller år då!! Två wunderful friends på en dag.

Denna får ni två av mig lite i förskott :)



Snart är det julafton och jag ÄLSKAR julafton. Jag älskar julen överhuvudtaget. Så himla mysigt med mörker, då får man tända en massa ljus. Jonas tror att jag är galen haha "ska du tända ljus igen???" Ja säger jag stolt


God jul alla! Hoppas ni får en underbar jul!




Kommentarer
Postat av: Elin

Ja men då måste jag ju gratulera dig till din examen :)

Sluta inte att jobba hos oss bara, jag vet att du var ut i helgen som va och jobbade :)



Kram och grattis igen! och jag älskar också mörkret och att få tända ljus!

2009-12-15 @ 00:13:29
URL: http://fruc.blogspot.com/
Postat av: Mona

Är det redan på fredag?? Jag hänger inte med!

Härligt för dig!

Kram!!

2009-12-15 @ 14:26:01
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad skönt för dig att du är klar. Du kommer att bli/är en super duktig undersköterska. Det har jag ju sett redan :)

Grattis och kramar i massor!!

2009-12-15 @ 19:19:26
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Monkan

Grattis Sabina några dagar i förväg !!! Hoppas ni får en trevlig kväll med mycket firande !

( ps. numera heter vi vårdare, finns inte undersköterskor...tycker jag är dumt för vårdare låter inte lika fint )

och du, vi vill INTE mista dig hos oss ba´så du vet

kram monika

2009-12-16 @ 08:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0