Fredag - Men hej igen allihopa!!

Det var ett väldigt långt tag sen nu  Det har hänt väldigt mycket dessa dagarna jag inte skrivit. Jag har hunnit flytta och gjort det mesta klart. Jag bor nu på själevadsgatan i övik. Känns riktigt bra och lägenheten är superfin, vi har redan fått iordning en massor så det känns roligt. Jag ska knäppa några bilder och lägga in så ni får se.

Förövrigt är Jonas i Piteå nu med sina kompisar, dom ska vara där tills söndag, jag längtar verkligen till han kommer hem! Så nu när han är borta så tyckte jag att det var perfekt att ha en liten tjejkväll så Anna och Ida ska komma hit imorrn, vi ska käka mat och sen fara ut. Kommer att bli riktigt roligt  

Min älskade Jonas fyller också år imorrn och sen är han inte hemma Jag får fira han när han kommer hem.

Det blev ett kort inlägg idag,

Kommentarer
Postat av: Carina

Kul att höra från dig igen. Hoppas allt är bra. Ser fram emot bilderna från lägenheten :)

Ha det gott, Kram

2009-07-17 @ 19:09:28
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Mona

Välkommen tillbaka i bloggens värld och tack för din kommentar....(generad).

Jag kommer gärna på en inflyttningsfest framöver i höst eller nått!!

2009-07-17 @ 20:21:46
Postat av: Mona

Fasiken vad kul att du kan blogga igen!!

2009-07-17 @ 21:44:15
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Susanne

Oj! Har ni flyttat! Jag har inte riktig koll känner jag. Hoppas ni kommer att trivas bra. :)



Kram

Kusin vitamin

2009-07-23 @ 13:59:12
URL: http://my.opera.com/kristallen/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0