Onsdag - Gjort en massa!

Idag har jag äntligen införskaffat lite blommor till lägenheten och jag är nöjd Efter många om och men lyckades jag och Jonas välja några bra som passade. Köpte två lite större blommor och två små. Vita gardiner som jag ville ha fanns då inte... kollade i och för sig bara på hemtex och åhléns. Men jag hittade inga vita. Då kom jag på att jag har ju skickat efter bruna panelgardiner från Jotex katalogen hos mamma så dom kommer imorrn Hoppas de passar bra i vårat "tevespelsrum".

Annars idag har jag och Jonas som sagt gått på stan efter jag slutade jobbet kl 3. Jag köpte min present åt Jonas, nya träningskor som han ville ha, så det känns bra. Sedan åt vi på Subway, åh vad det är gott, jag tror det tog två sekunder sen var mackan borta Sen fick man en kaka med på köpet och det var inte dåligt.

Sen kom vi hem vid sex. Nu har vi äntligen börja fått våran post hit, så där i låg två räkningar....Inte så roligt men nu är dom bortbetalda så det känns skönt!

Jag och Jonas hade iallafall en riktigt mysig eftermiddag

Jag tänker på Ida nu som är i USA. Det är typ 40 grader där och hon har det säkert hur skönt som helst. Den lyckoosten

Nu ska jag och Jonas åka hem till hans mamma för han ska klippa sig. Ha det bra!


Jag och Jonas hos Malin och david, vi blir alltid så snygg på bild

Kommentarer
Postat av: Mona

Ja, ni är typ fotomodeller!! ;D

2009-07-29 @ 20:59:49
Postat av: angie

nu är jack back on track och läser din blogg. jag vill se den nya läggan :) i'll be home faster than you know it!:)

2009-08-02 @ 13:01:00
URL: http://myroomieisamonkey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0