Tisdag - Skön dag

Vilken skön hemmadag jag har haft. Har bara slöat, åkte och handla på Willys en sväng. Jag blir galen när man inte vet vars allting är, så man går runt med den stora feta vagnen och ser ut som ett frågetecken, men till slut fick jag kläm på ungefär vars sakerna låg. Willys blir nog affären jag handlar på, billigt och bra, hoppfallerallera.

Sen har jag diskat bort en hög med disk. Jonas kom hem från jobbet för en timme sen ungefär och han är trött stackarn, världens hosta har han också. Som jag skrev tidigare så tänkte vi gå på stan och kolla gardiner osv, men jag vet inte hur det blir med det. Kanske jag gör det imorgon istället. Jag slutar tre imorgon och är ledig på torsdag så jag har plenty of time.

Solen börjar titta fram här det gillar vi Är så less på detta skitväder, jag längtar tillbaks till Egypten. Där var det varmt och soligt och härligt. Syrran åker snart till bulgarien i två veckor, den fuskisen. Jag tror nog att jag följer med, kanske jag gömmer mig i hennes resväska?

Ikväll blir det fika med Anna på UH, mysigt värre!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Mona

Ja du, jag har ju köpt en stor resväska, men en arbetskamrat ville också bli nerpackad. Det kan bli trångt......

2009-07-28 @ 18:51:10
Postat av: Carina

Håller med, Vädret=skit UH fika=mysigt

2009-07-28 @ 22:27:42
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0