Torsdag - Lyckats komma in på internet

Ja nu på kvällsidan har jag lyckats komma in på internet. Vi har fortfarande inte hunnit fixa det än. Därför hinner jag knappt göra någonting när jag går in på internet för det bara lägger av. Jonas skulle låna nån grej av en kompis och prova sen om det inte funka ska vi ringa telia. Förbaskat också!!!

Annars har det inte hänt nått speciellt. Igår efter jag slutade halv tio for jag ut med Jonas och gänget. Var riktigt roligt. Gratis inträde på Harrys så det var bra! Nu ikväll ska jag ta nio bussen till mamma för att sova där och fara och jobba imorrn. Jobbar halv sju till kvart i fyra. Har två jobbarhelger framför mig så det är bara att hoppas att tiden går fort

Nää nu måste jag sluta innan internet lägger av.

Vi hörs och ses!

Kommentarer
Postat av: Mona

Mamma är så himla nöjd nu när du sover där. Det blev bättre för henne nu. Du är där mera! :)

Ska bli trevligt nästa söndag! ;)

2009-07-23 @ 18:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0