Måndag - Soffan är våran!

Idag har jag och Jonas köpt våran soffa som vi (eller jag) hittade på Unika hem i stan. En tre sits och en två sits. Jag har ingen bild på den Men jag är dålig på att lägga upp bilder men det bjuder jag på hehe. Vi ska hämta den när vi flyttar, det känns som lite onödigt att ta den till husum och sen till stan igen.

Jag vill även passa på att tacka ännu en gång för midsommar och här kommer några av mina 120 bilder hehe.


Krille som fyllde 30.


Jonas kusin Zimon och hans tjej Matilda. Synd att zimon blundar hehe


Jonas syster Malin och Krilles tjej Maria till höger.


Jonas farmor Henny till vänster och Jonas kusiners farmor Gun till höger


Till vänster Alex (Jonas kusins kille) Jonas kusin David i mitten och till höger Malins kille Jimmy


Davids  tjej Malin, vackast ever :)


Jonas kusin Rebecka och hennes kille Alex underhöll med sång


Söt Ida :)


Eilert Pilarm kom också och underhöll :)


Dans av Ida och Eva


Från vänster, Jonas pappa, Jonas, David, Jonas faster och Rebecka




Anneli och jag








Jonas kusiners pappa och Ida. Robban var grillmästarn :)


Jag sammanfattade bilderna väldigt bra hehe tog typ ut tio av 120

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Mona

Fina bilder! Såg ut att vara roligt!

2009-06-23 @ 19:39:55
Postat av: Ida

Fan va ful bild på mig de där är hahaha :P

2009-06-23 @ 20:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0